modulatie dirland

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: modulatie dirland

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 30 dec 2009, 17:09

kijk laten mensen wat het niet weten dan niet zomaar vr16 er neer zetten........! zet altijd een streepje op de pot meter om hem terug te kunnen zetten,maar voor het zelfde geld draai je de bak in de soep.... :?
Turfsteker 19MTS001
 

Re: modulatie dirland

Berichtdoor dafke » 30 dec 2009, 18:53

vooraleer we zeggen dat een ander er niets van weet, VR 16 is de AMC (AM modulatie) dus kan niets gebeuren!!
Bij mijn bak hielp dit en was de modulatie ok.
RCI 2970
RCI 2950 Turbo
President Franklin
President George
President Lincoln
President Jackson
President Jackson II
Ranger AR-3500
enz,enz,enz........

Imax 2000
dafke
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 88
Geregistreerd: 22 feb 2006, 12:36
Woonplaats: Belgium

Re: modulatie dirland

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 30 dec 2009, 19:16

dafke schreef:vooraleer we zeggen dat een ander er niets van weet, VR 16 is de AMC (AM modulatie) dus kan niets gebeuren!!
Bij mijn bak hielp dit en was de modulatie ok.
oke maar het gaat om de fm modulatie.
Turfsteker 19MTS001
 

Re: modulatie dirland

Berichtdoor norman » 31 dec 2009, 01:59

In Belgie is AM de standaard en dan is VR16 inderdaad het meest voor de hand liggende antwoord.
Ik zoek altijd klakkeloos meteen naar de FM potmeter aangezien FM in Nederland de standaard is.
Zie het zo: nu heb je informatie om ze beide af te regelen, 2 voor de prijs van 1 :lol:
Succes :wink:
norman
 

Re: modulatie dirland

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 31 dec 2009, 07:36

norman schreef:In Belgie is AM de standaard en dan is VR16 inderdaad het meest voor de hand liggende antwoord.
Ik zoek altijd klakkeloos meteen naar de FM potmeter aangezien FM in Nederland de standaard is.
Zie het zo: nu heb je informatie om ze beide af te regelen, 2 voor de prijs van 1 :lol:
Succes :wink:

idd :lol: en ik maar schelden dat het bij een buurt amateur niet harder werd. zal het 1 deze dagen weer proberen. allemaal bedankt en een goed uit einde... hier zal de melkbus zo knallen! :D
Turfsteker 19MTS001
 

Re: modulatie dirland

Berichtdoor erik_ark » 10 jan 2010, 15:26

Hey turfsteker ik zag op eterpiraten.com Koop/verkoop dat je de dirland weer te koop hebt, bevalt ie niet?
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: modulatie dirland

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 10 jan 2010, 18:35

erik_ark schreef:Hey turfsteker ik zag op eterpiraten.com Koop/verkoop dat je de dirland weer te koop hebt, bevalt ie niet?

jawel werkt ook goed modelatie is perfect nu.maar gebruik bepaalde banden niet.. vandaag ook gemeld bij teamspeak en bepaalde afstanden ook al op fm gedaan. dus werkt perfect! zat te denken aan een basis bak gebruik hem toch niet voor mobiel. vandaag tafel mic gekregen dus nu nog beter op usb :D
Turfsteker 19MTS001
 

Vorige

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten